۱۰ تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرو در زمینه بازی

تکنولوژی هوش مصنوعی و بازی

Unity ML-Agents: یک ابزارک توسعه یافته توسط Unity Technologies که به توسعه دهندگان امکان ادغام یادگیری ماشین و هوش مصنوعی را در بازی های خود می دهد.

OpenAI Gym: یک کتابخانه Python منبع باز است که مجموعه ای از ابزارها را برای توسعه و مقایسه الگوریتم های یادگیری تقویتی فراهم می کند.

TensorFlow: یک چارچوب یادگیری ماشین منبع باز محبوب است که می تواند برای کاربردهای مختلف AI در بازی ها استفاده شود ، از جمله آموزش و استقرار مدل ها.

Unreal Engine: یک پلتفرم توسعه بازی است که قابلیت های AI داخلی و ابزارهایی را برای ایجاد شخصیت های هوشمند در  بازی و رفتارهای هوشمندانه ارائه می دهد.

Unreal Engine

Caffe2: یک چارچوب یادگیری عمیق است که ابزارهای کارآمدی را برای آموزش و استقرار مدل های AI ارائه می دهد، که اغلب در توسعه بازی برای کارهایی مانند بینایی ماشین استفاده می شود.

Microsoft Cognitive Services: یک مجموعه ای از خدمات AI است که توسط Microsoft ارائه می شود ، از جمله بینایی کامپیوتری ( بینایی ماشین) ، تشخیص گفتار و پردازش زبان طبیعی ، که می توان آنها را در بازی ها ادغام کرد.

PyTorch: یک کتابخانه یادگیری ماشین منبع باز است که گرافیک های محاسباتی پویا را ارائه می دهد و به طور گسترده ای در تحقیقات AI و توسعه بازی استفاده می شود.

IBM Watson: یک پلتفرم محاسباتی شناختی است که خدمات AI مانند درک زبان طبیعی ، تشخیص گفتار و تشخیص تصویر را ارائه می دهد ، که می توان از آنها در توسعه بازی استفاده کرد.

NVIDIA Deep Learning SDK: یک کیت توسعه نرم افزار است که شامل کتابخانه ها و ابزارهایی برای یادگیری عمیق GPU است ، که امکان آموزش و استنباط سریعتر در بازی های توسعه داده شده توسط هوش مصنوعی را فراهم می کند.

Amazon Lumberyard: یک موتور بازی است که Amazon Web Services (AWS) را برای خدمات AI مبتنی بر ابر ادغام می کند ، که به توسعه دهندگان امکان ادغام قابلیت های AI را در بازی های خود می دهد.

1 دیدگاه برای “۱۰ تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرو در زمینه بازی

  1. اشتراک‌ها: 10 ایده کسب و کار مبتنی بر داده های لینکدین که از API لینکدین استفاده می کنند - DoNext

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *