فضای دیجیتال با گسترش اینترنت، رویکرد شرکت ها و سلیقه ی مشتریان و جامعه را تغییر داده است. روش های تبلیغات، به شکل گسترده کاربرد نداشته و مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد. بازاریابی دیجیتال باعث شده است شرکت های کوچک بتوانند به راحتی با شرکت های بزرگی رقابت کرده و بازدهی شرکت خود را افزایش دهند. شرکت هایی که خواهان رشد و پیشرفت و از همه مهم تر ارتباط بهتر با مشتریان هستند باید به سمت تغییر و بازاریابی دیجیتال روی آورند. بازاریابی آنلاین باعث می شود نوگرایی و خلاقیت در شرکت جاری شود و پویایی و فعالیت بیشتر در راندمان شرکت تاثیر بگذارد. بازاریابی و تبلیغات آنلاین به دلایل ذیل برای همه الزامیست :
- قابلیت دسته بندی تبلیغات بر مبنای جنس ، سن ، سلیقه و نوع مخاطبان
- تغییر تبلیغات و پیام تبلیغاتی در هر ساعت و زمان
- ایجاد خلاقیت و نوآوری در تبلیغات
- ارائه بی نهایت اطلاعات به مشتری
- سهولت در متقاعد سازی مشتری
- از همه مهم تر ” کاهش هزینه ها “
دوره عمومی دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing ویژه تمامی شرکت ها و افراد بدون نیاز به دانش برنامه نویسی تدوین و برنامه ریزی شده است. این دوره به صورت مهارتی و کاربردی تماماً مباحث اجرایی و کاربردی حوزه بازاریابی آنلاین را مطرح و راهکارهای ویژه آن را بیان می کند .
سرفصل های دوره Digital Marketing :
- مبانی دیجیتال مارکتینگ
- بازاریابی محتوا Content Marketing
- بهینه سازی سایت و محتوا SEO – infographics
- بازاریابی شبکه های اجتماعی
- تبلیغات گوگلGoogle Adwords
- گوگل آنالیتیکس (تجزیه و تحلیل داده ها توسط گوگل)
- تدوین کمپین بازاریابی آنلاین
- گوگل وب مستر (Google Web Master)
مخاطبان دوره های Digital Marketing :
- مدیران وب سایت Web Masters
- مدیران بازاریابی دیجیتال Management Digital Marketing
- کارشناسان واحد بازاریابی دیجیتال
- مدیران عالی و عامل شرکت ها
- دانشجویان و علاقه مندان به حوزه های دیجیتال و بازاریابی
دست آوردهای دوره :
- تدوین کمپین بازاریابی آنلاین بر مبنای نیاز شرکت و مشتریان
- شناخت ابزارهای جدید بازاریابی آنلاین مبتنی بر نیاز بازار و شرکت
- استفاده از پتانسیل های بالقوه سازمان در راستای پیشرفت آن
مدت زمان دوره :
۲۰ ساعت کلاس حضوری و عملی به همراه ارائه Power Point – Media – Case Study – جزوه و رفرنس
پروژه پایانی دوره :
مخاطبان می بایست یک مطالعه ی موردی در قالب پروژه به صورت مکتوب یا تصویری به واحد آموزش تحویل دهند . پروژه ها می تواند به صورت گروهی انجام شود . هدف از اجرای آن تولید محتوای جدید عملی و تجربی توسط اساتید و دانشپذیران است . این پروژه ها توسط تیم اساتید ارزیابی انتشار می یابد و به عنوان خروجی دوره عنوان می شود.
گواهینامه های پایان دوره شامل :
- گواهینامه از سوی آکادمی کسب و کار نیکان ( دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دو زبانه)
- گواهینامه مورد تایید IQS کانادا
مزیت های شرکت در دوره :
- صدورگواهینامه های معتبر در پایان دوره
- برگزاری کلاس ها به صورت کاربردی ، کارگاهی و Case Study
- استفاده از اساتید با تجربه
- ارائه رزومه الکترونیکی دانشپذیران ( ECV ) در سایت آکادمی نیکان جهت تایید و معرفی به بازارکار
- برخورداری از مشاوره های گروهی
- دریافت مقالات تخصصی حوزه دیجیتال مارکتینگ توسط خبرنامه آکادمی نیکان
- امکان انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ توسط دانشپذیران و کسب درآمد
ویژگی های آکادمی کسب و کار نیکان
آکادمی کسب و کار نیکان دارای سابقه ۱۷ ساله در حوزه آموزش است و در برگزاری دوره های مدیریت و کسب و کار فعالیت دارد. این مرکز به عنوان دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۳ دارای مجوزات لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. این موسسه دارای کلاس ها و سایت های مختلف آموزشی به همراه سالن آمفی تئاتر در۱۰۰۰ متر مربع در ۵ طبقه فعالیت مستمر دارد.
- دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
- دارای فضای آموزشی منحصر به فرد
- دسترسی آسان به مترو – اتوبوس
- برگزری کلاس ها و دوره های متنوع مدیریت با گرایش ها و رشته های متنوع
- فعالیت تخصصی در حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ
- استفاده از اساتید حرفه ای و دارای سبک در حوزه دیجیتال
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام، با ما تماس بگیرید