کارگاه نهمین دوره دیجیتال مارکتینگ

نهمین دوره دیجیتال مارکتینگ

فضای دیجیتال با گسترش اینترنت، رویکرد شرکت ها و سلیقه ی مشتریان و جامعه را تغییر داده است. روش های تبلیغات، به شکل گسترده کاربرد نداشته و مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد. بازاریابی دیجیتال باعث شده است شرکت های کوچک بتوانند به راحتی با شرکت های بزرگی رقابت کرده و بازدهی شرکت خود را افزایش دهند. شرکت هایی که خواهان رشد و پیشرفت و از همه مهم تر ارتباط بهتر با مشتریان هستند باید به سمت تغییر و بازاریابی دیجیتال روی آورند. بازاریابی آنلاین باعث می شود نوگرایی و خلاقیت در شرکت جاری شود و پویایی و فعالیت بیشتر در راندمان شرکت تاثیر بگذارد. بازاریابی و تبلیغات آنلاین به دلایل ذیل برای همه الزامیست :

  • قابلیت دسته بندی تبلیغات بر مبنای جنس ، سن ، سلیقه و نوع مخاطبان
  • تغییر تبلیغات و پیام تبلیغاتی در هر ساعت و زمان
  • ایجاد خلاقیت و نوآوری در تبلیغات
  • ارائه بی نهایت اطلاعات به مشتری
  • سهولت در متقاعد سازی مشتری
  • از همه مهم تر ” کاهش هزینه ها “

دوره عمومی دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing  ویژه تمامی شرکت ها و افراد بدون نیاز به دانش برنامه نویسی تدوین و برنامه ریزی شده است. این دوره به صورت مهارتی و کاربردی تماماً مباحث  اجرایی و کاربردی حوزه بازاریابی آنلاین را مطرح و راهکارهای ویژه آن را بیان می کند .

سرفصل های دوره  Digital Marketing :

  • مبانی دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی محتوا Content Marketing
  • بهینه سازی سایت و محتوا SEO – infographics
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • تبلیغات گوگلGoogle Adwords
  • گوگل آنالیتیکس (تجزیه و تحلیل داده ها توسط گوگل)
  • تدوین کمپین بازاریابی آنلاین
  • گوگل وب مستر (Google Web Master)

 

مخاطبان دوره های Digital Marketing :

 

دست آوردهای دوره :

  • تدوین کمپین بازاریابی آنلاین بر مبنای نیاز شرکت و مشتریان
  • شناخت ابزارهای جدید بازاریابی آنلاین مبتنی بر نیاز بازار و شرکت
  • استفاده از پتانسیل های بالقوه سازمان در راستای پیشرفت آن

مدت زمان دوره :

۲۰ ساعت کلاس حضوری و عملی به همراه ارائه Power Point – Media – Case Study –  جزوه و رفرنس

پروژه پایانی دوره :

مخاطبان می بایست یک مطالعه ی موردی در قالب پروژه به صورت مکتوب یا تصویری به واحد آموزش تحویل دهند . پروژه ها می تواند به صورت گروهی انجام شود . هدف از اجرای آن تولید محتوای جدید عملی و تجربی توسط اساتید و دانشپذیران است . این پروژه ها توسط تیم اساتید ارزیابی انتشار می یابد و به عنوان خروجی دوره عنوان می شود.

گواهینامه های پایان دوره شامل :

  • گواهینامه از سوی آکادمی کسب و کار نیکان ( دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دو زبانه)
  • گواهینامه مورد تایید IQS کانادا

مزیت های شرکت در دوره :

  • صدورگواهینامه های معتبر در پایان دوره
  • برگزاری کلاس ها به صورت کاربردی ، کارگاهی و Case Study
  • استفاده از اساتید با تجربه
  • ارائه رزومه الکترونیکی دانشپذیران ( ECV ) در سایت آکادمی نیکان جهت تایید و معرفی به بازارکار
  • برخورداری از مشاوره های گروهی
  • دریافت مقالات تخصصی حوزه دیجیتال مارکتینگ توسط خبرنامه آکادمی نیکان
  • امکان انجام پروژه های دیجیتال مارکتینگ توسط دانشپذیران و کسب درآمد

 

ویژگی های آکادمی کسب و کار نیکان

آکادمی کسب و کار نیکان دارای سابقه ۱۷ ساله در حوزه آموزش است و در برگزاری دوره های مدیریت و کسب و کار فعالیت دارد. این مرکز به عنوان دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۳ دارای مجوزات لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد. این موسسه دارای کلاس ها و سایت های مختلف آموزشی به همراه سالن آمفی تئاتر در۱۰۰۰ متر مربع در ۵ طبقه فعالیت مستمر دارد.

  • دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور
  • دارای فضای آموزشی منحصر به فرد
  • دسترسی آسان به مترو – اتوبوس
  • برگزری کلاس ها و دوره های متنوع مدیریت با گرایش ها و رشته های متنوع
  • فعالیت تخصصی در حوزه آموزش دیجیتال مارکتینگ
  • استفاده از اساتید حرفه ای و دارای سبک در حوزه دیجیتال

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام، با ما تماس بگیرید

۰۲۱-۸۸۷۳۵۹۵۲

۰۲۱-۸۸۵۲۷۷۹۳

www.nikanba.net

۰۹۳۰۶۰۰۶۰۸۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *