وبینار: چطور در وردپرس صفحات فرود حرفه ای طراحی کنم

وقتی از متخصصین دیجیتال مارکتینگ می پرسید صفحه فرود یا Landing Page چیه معمولا هر کدوم تعاریف متفاوتی به کار می برن ، ولی به طور کلی اکثر معیارهایی که باعث می شه یه صفحه وب رو صفحه فرود بدونن مشترک هست، من این تعریف رو بیشتر می پسندم :

” صفحه فرود یا لندینگ پیج به صفحه ای گفته میشه که با هدف بازاریابی ساخته شده و اولین صفحه ای هست که بازدیدکننده از طریق کمپین های تبلیغاتی واردش میشه. ”

به عبارتی صفحه فرود یک صفحه از وبسایت است که با استراتژی های بازاریابی و به صورت خاص برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری طراحی می شود. این صفحه محلی است که کاربر بعد از مشاهده و کلیک بر روی دکمه فراخوانی به عمل (call to action) بر روی تبلیغات شما به آن وارد می شود.

به طور کلی صفحات فرود دو کار کلی برای ما انجام می دهند :

۱- کسب اطلاعات از مشتری جهت تبلیغات اینترنتی و ایمیل مارکتینگ

۲- معرفی محصول یا خدمات بصورت مستقیم یا غیر مستقیم

ورود یک مخاطب به سایت شما یک شانس برای شناخته شدن و یا فروش محصول است و باید به بهترین نحو از آن استفاده کنید. بازدیدکننده به لندینگ پیج هدایت نمی شود تا در سایت شما به دنبال آنچه به خاطر آن کلیک کرده بگردد و وقتی را برای جست و جو بگذارد، بلکه باید آنچه نیاز دارد به واضح ترین شکل به او داده شود. رعایت این نکته از سردرگمی و منصرف شدن بازدیدکننده جلوگیری می کند و باعث می شود به استفاده از خدمات شما بازخورد مثبت نشان داده شود.

در این وبینار مروری خواهیم داشت بر برخی اصول که باید در طراحی صفحه فرود رعایت کنیم تا بازدید کنندگان سایت شما، فرودی امن داشته باشند. همچنین عواملی که می توانند لرزه ‌ها و پس‌لرزه‌های فرود (ریزش و کاهش نرخ تبدیل) را در صفحه‌ی فرود کم کنند را بررسی می کنیم .

در پایان با استفاده از یک افزونه بسیار حرفه ای ( که بیش از ۱۹۰ قالب آماده دارد ) یک صفحه فرود در وردپرس طراحی می کنیم.

این افزونه با لایسنس نامحدود خریداری شده و کاملا اورجینال می باشد و شما به راحتی می توانید از پنل تنظیمات وردپرس افزونه رو آپدیت بفرمائید.

مدرس و برگزار کننده:

سعید محسن زاده

سعید محسن زاده

دیجیتال مارکتر

مدیر سابق مارکت همیار وردپرس
مشاور دیجیتال مارکتینگ)

این وبینار در تاریخ  یک‌شنبه ۶ خرداد ۹۷ ساعت  ۲۱:۰۰ برگزار خواهد شد

برای شرکت در این وبینار میتوانید از وب سایت ایوند ثبت نام کنید

 

1 دیدگاه برای “وبینار: چطور در وردپرس صفحات فرود حرفه ای طراحی کنم

  1. و حید قائدشرفی گفته:

    اینجانب دستگاه شستشوی سیاری را طراحی و ساخته ام جهت شستشوی داخلی خودرو ها سوئیت هتلها و منازل از جمله فرش ، موکت ،سقف ، دیوار ،کف ،مبلمان ،پرده ها ، …….بدون هیچگونه جابجایی حتی باز کردن پرده ها که مشابه خارجی نداشته هیچیک از دستگاه های خارجی کارائی آن را ندارند و تمایل به تولید آن در دبی را دارم چون عملا وارد بازار جهانی میشه ومتأسفانه تا بحال نتونستم سرمایه گزاری براش پیدا کنم بازآ در صورت امکان مرا راهنمایی کنید۰۹۱۷۷۰۸۰۷۴۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *